V around the W

V around the W

Blue Mountains

2016. október 22. - laszlovercsi

Egyik Sydney-i napon a közeli hegyekbe, Blue Mountainsbe mentünk ki, ahol egész nap vízesések közt, patakokon átkelve túráztunk, este pedig naplementés pikniket csaptunk - ugyebár miért is ne? :)

Több túraútvonalat is megcsináltunk, mindegyik vízesésekhez ment le. Nagyon szép helyeken jártunk, de inkább meséljenek a képek :)

r0002676.JPG

gopr5353.JPG

r0002645.JPG

r0002706.JPG

r0002783.JPG

r0002791.JPGr0002772.JPG

A túrakönyv javasolt egy-két helyet fürdésre is, amire nem készültünk ugyan, de (ég tudja miért) volt nálam egy szett futócucc pluszban, és az egyik helyen egyszerűen képtelen voltam ellenállni :) Ugyan még csak tavaszodott és a víz annyira hideg volt, hogy úszkálás közben látszott a leheletem, egyértelműen megérte! (És mielőtt bárki megszeppenne a képek/videó láttán, nem mentünk le a túraútvonalról, ez a turista könyv szerint egy közepes nehézségű kör, és a könyv javasolta úszkálásra ezt a „medencét”, úgyhogy nem jártunk tilosban :))

r0002722.JPG

r0002734.JPG

 

Az utolsó túrakör kicsit korán ért véget, itt sikerült ugyanis a csukló-malőrömet összehozni.. :)  Gondoltam kicsit közelebb megyek fényképezni, megcsúsztam, és a csuklóm pont egy mélyedésben landolt. De esés közben készült egy kultikus kép is :) Szerencsére mindenhol hideg patakok mentén mentünk, úgyhogy egyből be is nyomtam a vízbe a kezem, aztán bevizeztem pár ruhát és azzal borogattam.

gopr5369.JPG

gopr5372.JPG

A zakózás után visszadöcögtünk a kocsihoz (azért fájt annyira, hogy kellett 5 percet ülnöm az esés után, hogy magamhoz térjek), de a naplementét nem akartuk kihagyni, úgyhogy elmentünk egy kilátóponthoz, piknikeztünk egyet a naplementében, és a kalandom ellenére is elégedetten zártuk a napot ;)

r0002825.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://varoundthew.blog.hu/api/trackback/id/tr9311824857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása